Opgelet!

Met deze link verlaat je de site.
Dit onderdeel bevindt zich op :
www.opentherapeuticum.be

Connectief Therapiecentrum

welbevinden, evenwicht, groei, ondersteuning, begeleiding, complementariteit, energetisch werk, bewustwording, veerkracht, autogene geneeskracht

Aanbod

welke therapieën vindt u bij OTL?

Klassieke Homeopathie

De klassieke homeopathie gaat uit van het in evenwicht brengen van de gehele mens, en niet alleen het behandelen van uw momentele symptomen.
De behandelingsmethode van een klassiek homeopaat is helemaal op u afgestemd. Daarbij wordt niet alleen naar de klacht gekeken waarmee u komt, maar naar het geheel van klachten waar u in de loop van uw leven last van heeft gehad. Aan de hand van een uitgebreid gesprek wordt een homeopathisch geneesmiddel uitgezocht dat past bij uw specifieke klachten zoals een sleutel in een slot.
Homeopathische geneesmiddelen stimuleren het zelfgenezend vermogen, zowel bij acute als chronische ziekten, en hebben nauwelijks bijwerkingen. Voor zowel kinderen als volwassenen is homeopathie een zeer zachtaardige behandelingswijze.

Met die zelfgenezend vermogen werkt homeopathie samen om u op weg te helpen naar een betere gezondheid.

Nieuws / In de kijker

Onthaal en afspraken

Onthaal
Maandag tot vrijdag van 9 uur tot 14 uur

Afspraak
telefonisch of ter plaatse, van maandag tem vrijdag tussen 9u - 17u.
Annulaties minimum 24u op voorhand.
Annulaties na 48u : € 30

OTL Groepspraktijk